woensdag 2 februari 2011

Musicals on Broadway

 

Terwijl er volgens mij alweer een Winterse (met hoofdletter!) storm over NYC raast duim ik hard dat er over 3 weken een heel klein beetje lente over de Big Apple waait. Mocht dat niet zo zijn dan zullen we vooral binnen leuke dingen moeten zoeken… Nu zijn de meeste winkels overdekt met verwarming dus dat komt goed.

Ook op ons verlanglijstje staat een musical! Het is nog even afwachten wat het gaat worden maar Lion King of Mary Poppins staat natuurlijk wel in onze top 3.

Overigens kwam ik ook nog op het idee om (gewoon als we weer thuis zijn) naar Disney All Stars on Ice te gaan, om in de stemming te komen, te blijven Glimlach

image

Precies nog 3 weken en we vliegen naar NYC…. Zorg over die paar weken voor een heel klein lentezonnetje!

4 opmerkingen:

Dees zei

Wat een ontzettend heerlijk vooruitzicht, zucht....

Patrice zei

Leuke vooruitzichten allemaal. Ik ben benieuwd welke musical het uiteindelijk gaat worden. We gaan het volgen.

En natuurlijk ga ik met jullie mee hopen dat over 3 weken gewoon de winter helemaal weg is. Van mij mag de lente beginnen !

hannie zei

Ik zal voor jullie duimen dat het weer wat beter is over 3 weken.

Robert-Jan en Yvonne zei

Ja, hoort er natuurlijk bij, een musical in NY ! En moet voor jullie bijna wel zeker een Disney thema inzitten ! Ben benieuwd welke het wordt !

Enne, gefeliciteerd vandaag !